martes, 15 de febrero de 2011

Per fi hem arribat!!

Bona niiiit...
Avui us escrivim després de la nostra llarga aventura de dos dies per passar de Buenos Aires al Sud...a El Calafate, província de Santa Cruz. Per fi hem arribat a l'alberg, ens hem pogut dutxar i hem anat a sopar.
Finalment ahir el bus va arribar a les 20:30, quan l'esperàvem per les 16:55...vam pujar i gràcies a la simpatia de la Maria vam conseguir que ens deixessin dormir als seients de baix de l'autobus, que eren lo que ells anomenen "camas" en lloc de les semi-camas que en teoria ens tocaven. Va ser un viatge molt llarg però tocava fer-lo i suposo que estàvem tan cansades d'esperar el bus tot el dia que ens vam adormir força ràpid. Al migdia hem arribat a Rio Gallegos, ciutat que no hem visitat perque ens han dit que no teníem temps d'anar al centre i tornar per agafar el bus...i vista la nostra experiència amb els busos hem fet cas de les recomanacions. A l'arribar al Calafate hem caminat fins l'alberg i allà ens han informat de les possibles excursions a fer...i de la disponibilitat...i després de molts intents ho hem conseguit quadrar! Demà anirem al glaciar Viedma des del Chaltén, demà-passat a Torres del Paine, dormirem allà i després l'endemà tornarem al Calafate per anar el dia 19 a veure el Perito Moreno.
Hem sopat en un restaurant que recomenava la guia i per variar tot i demanar menjar per dos ens en ha sobrat per una quarta i una cinquena persona. Però hem de dir que la carn segueix sent molt bona!!
Un petonet i fins aviaaat!